Effektivitet

Effektiviteten idag har varit hög! Har lämnat in CV:n i stan och sedan satte vi oss ner (filippa och jag) på mitt gamla fik, Coffeehouse by George och käkade! Sedan fortsatte vi vidare till Balance för att kolla läget där och vandrade vidare mot pappas nya lägenhet på Valhallavägen. Fräscht och fint! Har även spanat efter lite potentiella blind-dates till Filippa men hittade inga riktigt. Får fortsätta letandet någon annan dag!

Nu sitter jag hemma igen och slappar lite, ska käka snart. Förresten så ska Bella och Denise (från Mighty Dee) plåtas idag för Belladonna. Riktigt kul! Hittade också en fin bild på Denises blogg som jag slänger upp här.


Det är Bella på bilden och bilden är från förra plåtningen för Mighty Dee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0