Glife

Sitter och käkar lite, har jobbat idag. Har fått betalt för att sitta och spela kort/läsa bok i 8 timmar. Nice jobb, huh? Inga besökare idag, så därför det blev en slappisdag. Jag önskar av hela mitt hjärta att det blir så imorgon och på söndag också! Slappis-Lina. Men ändring på det snart!

Men i alla fall. I måndags var jag ju med på en fest för fashion week på Cafét. David fotade, jag tog namnen. Nästan pinsamt hur lite namn jag kunde, när det var så otroligt många fler som jag borde vetat namnen på. Har i alla fall kollat in bilderna så slänger in några här!

David fotade för GLIFE. Här är bilderna från modevisningen som var. Ni ser allt folk, förstå vad jag blev stressad när jag skulle stå och ta namnen på alla dessa! Blev en del fel men det löste sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0