Lyckad kväll

Kvällen igår började med att jag, Bella och Anna satt hemma hos mig och förade lite. Drog oss sedan till Moda en snabbis för att köra lite där. Träffade på massa folk där som skulle vidare med oss till Magenta. Vi drog oss vidare dit och hade det skitkul. Var bra med folk och alla var verkligen på topp. Dock blir det alltid förjäävla varmt på stället vilket blir lite halvjobbigt. Vi avslutade i alla fall kvällen på White. Jag, Anna och Ellen höll ut längst. Jag och Anna dealade till oss en taxi för 200 spänn så vi slapp nattbuss!


Anna och Jag




Snygga Bellies på Moda.


Dennis, Filippa och David på Magenta.


Bella och David.


Dennis, Jag och Anna


Jovis och Bellies


Min käre Jovis och jag.


Anna och Filippa som fixade en grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0