Tony och Emelies bröllop

Bröllopet igår var väldigt fint! Vigseln hölls där vid slottet där Victoria och Daniel ska bo! Jättefint. Sedan var middagen och festen där i stallmästaregården. Tony och Emelie hade hyrt in Eddie Oliva, en sångare. En väldigt rolig underhållare. Jag blev utnämnd till Miss Italia, trots att det hälften av människorna där var italienare. Kanske skulle ha rymt med honom till Italien!
Sedan kom den där middagen som vi alla fasat för. Vi i fotbollslaget blev utplacerade över flera olika bord, och jag fick sitta helt själv bland främlingar. Men det gick bra, hade en trevlig dam på min högra sida och en hyfsat okej kille på min vänstra. Kunde dock bli lite jobbig emellanåt. Folk höll fina tal och när middagen var slut var det dags för dans. Jag vägrade dock att dansa vals. Sedan drog ett band igång, Al in band. Drog igång hela stället och sedan stod hela sällskapet och hoppade runt till musiken i sann disco anda. Vid halv två började vi rullla hemmåt!
Fina Tony och Emelie. Hon hade på sig en underbar klänning!
Kapellet och altaret.
Jag och Cotten på stallmästaregården efter vigseln!
Anna och terece!
Fina borden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0