En trött Lina..

Dåligt med uppdatering pågrund av att det blev ändrade planer igår. Jag och Bella åkte och solade på Ingarö. Därefter åkte vi till Strömma för att käka med Martin, Theo och Tom, plus två brudar till. Jag ska inte vara bitter men om jag säger såhär: Kvällen var inte en av de bästa. Brudarna gillade inte oss, vi gillade inte dem. Punt slut.

Idag drog vi och badade och solade lite på Grisslinge. Tror nog att sololjan har hjälpt för jag känner mig rätt brun! Men inte tillräckligt. Måste pressa lite till!

Nu snart ska jag träffa Anna och Pim, eventuellt Bella också för att fika lite i stan och ha det mysigt. Är helt slut efter denna natt men det är bara ta sig ut!  Just nu sitter jag bara och kollar på denna underbara skapelse. Nästintill perfektionism.


Kommentarer
Postat av: Pim

jag är också trött :s



obs! han var snygg hihi

2010-07-14 @ 21:37:22
URL: http://namtal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0