Idag ska jag åka vattenskoter!

Gårdagen började först hemma hos Bella med lite frukt och rödvin. Pim kom förbi och sedan drog vi oss in mot stan för att föra lite på Moda. Det var dock totalt tomt där men vi körde på som vanligt i alla fall. Dansade helt själva på dansgolvet, på sofforna och allt vad vi gör.
Sedan blev det dags att gå vidare mot Ambassadeur. Träffade på lite vänner där inne men annars vet jag inte riktigt vad jag tyckte om folket.
Kvällen avslutades med en donken, som vanligt. Nu sitter jag hemma och ska snart börja åka mot Västerhaninge. Syster plockar upp mig där och sedan drar vi ut mot Gålö! Syster har köpt en vattenskoter så idag ska jag dit och leka med den! Hur kul som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0