Ikväll blir det Shrek 4

Färdigfixad! Snart ska jag röra mig inåt stan för att träffa upp min barndomsvän och bästa vän Ida! Vi ska käka middag någonstans och sedan gå på Shrek 3D. Ingen av oss har sett 3D tidigare så det blir jävligt kul!
Det är så otroligt kul när man har vänner som man kännt hela livet. Det är ganska sjukt att man hållit ihop så länge och fortfarande umgås!


Jag och Idisen för länge sedan, någon vinter!


Jag och ida för ännu längre sedan, på SSC, som deltagare! Haha.

Haha, sedan har vi varit på Idas land för två somrar sedan. Sminkade oss sjukt och posade!


Kommentarer
Postat av: Pim

Kul med 3D ;)

Ses ikväll boobie!

2010-07-09 @ 19:08:38
URL: http://namtal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0