Inlägg från igår

När jag kom in till stan tidigare igar gick mina skor sönder. Mina fina från Brasilien! Fy fan, lite synd.. Ska allt lämna in dom till en skomakare och se om de kan fixa dom. Håller tummarna!
Kunde inte gå i dem så fick springa in på HM och köpa ett par billiga tillfälliga skor. Sprang också på en hatt inne på HM som jag verkligen behövde köpa. Den kompletterade min shoppinglista inför Gotland. Nu är jag glad och färdigshoppad!
Är också färdigfixad nu. Jag och Bella ska hem till mr.Martin innan vi drar ut ikväll. Blir lite sallad där har jag hört och lite annat gott.. Sedan blir det förmodligen Moda, men därefter är det lite oklart vart vi drar, om vi drar vidare!




Dagens shopping dårå. Sedan mig med min fina hatt på. Dock får den stanna hemma ikväll!

Kommentarer
Postat av: Denise

AH snygg hatt! Vill också ha

2010-07-08 @ 18:11:25
URL: http://denwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0