Längsta benen jag sett någonsin

Härliga sommar-Sverige! Dock kändes det som att jag inte fått någon färg idag trots att vi varit ute och slukat sol i flera timmar. Men det kanske kommer ikväll. Mina öron känns lite varma, kanske har jag bränt dom till och med. Idag har jag sett en tjej som hade de längsta benen jag någonsin sett. Helt sjukt. Dessutom var hon smal som en pinne. En riktig modellbrutta. Om hon inte är modell nu kommer hon definitivt bli det senare i livet.


Bruttan på stranden, hehe. Konstnärlig jag är..


Kommentarer
Postat av: Pim

hahha. Snygg bild ^^

2010-07-02 @ 17:48:45
URL: http://namtal.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha fin bild;) så sjuukt långa ben!

2010-07-02 @ 18:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0