Oförväntat bra utgång

Middagen hos Mr.Martin igår var jättetrevlig. Middagen bestod av en god sallad och glass med strössel och choklad som efterrätt. Därefter började VM matchen och männen blev totalt socialt inkompetenta. Det var bara fotbollen som gällde. Jag och Bella rullade vidare till Moda. Vi hade inga förhoppningar på kvällen alls, utan vi tänkte att vi kanske kunde dra hem efter Moda.
Men, de mest oplanerade kvällarna som man inte har några förhoppningar blir alltid de bästa utgångarna. Filippa och Pim anslöt sig till oss på Moda och det gjorde även lite killlkompisar. När Moda stängt festade vi vidare på Rosde till stängning. Rose höjde sig riktigt bra igår gentemot hur de varit där de senaste gångerna. När Rose stängt gick vi barfota hem till Jakob och körde lite efterfest!
Idag är jag helt slut. Sov icke mycket inatt. Nu ska jag läsa min braiga bok och slumra lite..


Fina Bella hemma hos Martin.

Me & bebbo

Jocke och jag

Jocke, Jakob och Kenneth på Moda

Filippi och jag

André, Pim och jag

Påväg till Rose

Hittade Tomas i vimmlet

Sedan langade Andreas sin bästa pose

Jag och André

Kommentarer
Postat av: Pim

Lyckats kväll! :D Fina bilder gumman

2010-07-08 @ 18:40:14
URL: http://namtal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0