Resumé från Visby

Ansiktsmasken åkte nyss på, då huden tagit stryk från Gotland. Det blir så när man dricker konstant, sover noll timmar och håller igång. Men det är det värt, helt klart. Har snart tagit igen alla timmar sömn som man förlorade där borta. Men nu ska jag langa upp lite bilder!


Fina Bella när vi precis dressat om för kvällen. På Villa Betty!

Fina Svante knäckte en cider på direkten.

Anna var inte sämre, hon öppnade vinboxen.

Annika körde på en porrig outfit!

Första kvällen inne på Gute. Hoffmaestro spelade!

Amerikanarna slog på stort.

En kväll. Jag och Ankan.

Jag blev glad när jag fick agera lite shot-mästare. Sprit + Hallongeleblandning. MUMMA.

En annan kväll inne på Gute. Vaarmt och svettigt!

Körde såklart Kallis också. Såg Axwell!

Snygg-Anna och jag.

Världens vackraste Bella.

Vi kom först, och gick sist. Och KÖRDE bäst!

Sådär, en salig blandning från Gotland! Hade en så sjukt bra resa! Hade lätt kunnat stanna ett tag till och fortsätta parta. Det bästa var helt klart Kallis på dagarna, ingenting slog Axwell när han spelade. Riktigt bra röj! Bäst på kvällarna var utan tvekan Gutekällaren. Bäst drag vare inne på vipen. Provade aldrig Burmeister men tror ändå Gute slår Bur med hästlängder. Visbys flopp var helt klart Hamnplan 5. Inget ställe för oss i alla fall. Kharma var också bra men lite för mycket folk där så det blev lite svårt att dansa. Men annars bra ställe!


Kommentarer
Postat av: Pim

Härliga bilder vännen! :)

2010-07-27 @ 22:57:28
URL: http://namtal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0