Sommar och sol (och bad)

Godmorgon!

Ringde Bellan nyss och kollade vad dagens planer blir. Antagligen åker vi ut till Ingarö för att sola och bada lite. Känns jävligt bra. Får passa på att sola nu när vädret är på topp!
Igår fick jag reda på om jag kom in på de utbildningar jag sökt. Blev reserv på kriminologi i Lund, kom in på kriminologi i Malmö, och sedan fick jag inte reda på om jag kom in på juridik. Lite skumt.. Känns helt okej, men vill inte plugga i Malmö, jag ska plugga i Lund!! Tur att jag inte ska plugga nu efter sommaren då, det blir ju inte förrän om ett år. Förhoppningsvis kommer jag in då eller så får jag plugga upp något!


Är det såhär universitetet ser ut? Åh jag vill plugga där!!

Kommentarer
Postat av: Pim

ser ut som slott ;) najs place

2010-07-13 @ 16:57:00
URL: http://namtal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0