Styrka, packa...

Igår åkte jag hem till Bella på kvällen och körde lite mys. Sov där och drog mig släpandes till jobbet idag. Min och Bellas önskan om att det inte skulle bli jättebra väder idag slog in. Så jävla skönt. Förstå mig inte fel, jag VILL att det ska vara bra väder, men just idag orkade jag inte stå utomhus hela dagen i stekande sol med massa människor omkring mig som badar, skriker, puttar i varandra i poolen, halkar, bråkar m.m..

Nu håller jag på och stryker lite kläder till Gotland. Jävlar vad taggad jag är! Så himla mycket kläder och massa annat skit som följer med! Men nu ska jag stryka vidare. Jag bjussar på två bilder från igår!


Innan jag träffade Anna i stan igår träffade jag Zeta. Vi satte oss och käkade yakiniku som inte var så jättegod..

Zetis var fullt upptagen med att messa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0