SSB10

Gårdagen började med att jag och Pim blev hämtade av Martin och Theo! Körde sen och hämtade Kalle. Sedan bar det av till Strömma utanför Värmdö. Blev en originell lunch hos Martin, potatissallad och rostbiff. Vädret var strålande och ingenting kunde bli bättre! Drog sedan ner till Strömma kanal för att kolla in båtarna, eftersom det var Skärgårdens snabbaste båt-event. Sjukt mycket folk, dock väldigt många snyggingar!
Sedan vart Kalle sigen på att bada så vi gjorde honom sällskap tillsammans med två flaskor rosé. Sedan drog vi en taxi in till stan för att äta middag på M/S Gerda. Blev laxfile för min del! Därefter fortsatte kvällis i Rålis och sedan Moda med Pim. Underbar dag det var!


Martin fixar maten..

Kalle var baakis!

Pim avnjuter en Breezer.

Theo steker.



Männen..

Babe och jag!

Vi hittade våran drömbil. En Austin Martin eller något..






Vi lekte Baywatch, pim var först ut.

Jag och Martin. Storslaget!

Nu ska jag träffa Bella snart! Mumma.

Kommentarer
Postat av: Pim

ååhhh vad fina bilder babe :) Älskar bild beskrivning också ;)

2010-07-04 @ 23:37:19
URL: http://namtal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0