Vissa stunder kan det kännas ensamt

Vilken sämst mood jag är i nu. Ligger och lyssnar på massa depp-låtar för mig själv här ute på Resarö. Avståndet till mina kära och fina vänner känns så otroligt långt, fast de finns inte mer än en timme ifrån mig.

Jag skulle bara vilja ha en varm famn att krama om nu. Andas i samma rytm som dennes andetag, somna på dennes bringa och vakna av en puss av dennes perfekta läppar.

Men jag tror att ibland måste jag få känna såhär, känna mig lite nere. För att dagen efter vakna upp med  ny energi och känna att allt bara kan bli bättre. Att jag har så mycket att se fram emot, både med mina fina vänner och min fina familj.

Men hörreni, nu blir det ytterligare musik och mer tankar. Kommer vakna imorgon och vara helt uppladdad, förhoppningsvis. Love you!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du får just nu en godnattpuss av mig

2010-06-20 @ 23:24:50
Postat av: Namtal

aaw babe, sov gott :)

2010-06-21 @ 02:50:19
URL: http://namtal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0