En liten update

Då ska vi se vad jag har hunnit med sedan sist då. Har haft en riktigt bra utgång, blivit irriterad och känt massa andra känslor på en och samma gång, fått mer info om nya jobbet (börjar på måndag!!), och köpt min älskling! Nu är min lilla älsklingsjacka min. Min lilla baby. Nu är jag med Acne! Jag har också  börjat springa varje morgon. Känns ju jävligt bra. Har också tagit tag i att kolla upp olika intensivkurser för körkortet eller liknande paket för att få kortet så snart som möjligt. Ja, nu fan är det mycket på gång! Sitter och skriver nu på min stora sega dator vilket innebär att jag inte har några bilder alls. It sucks. Men men, nu ska jag gå och titta på tv igen och ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0