A moment, a love

Sådärja. Jobbintervjun gick rätt galant om jag får säga det själv. Jobbet lät roligt osv, men det är lönen som oroar mig. Eller som helt enkelt gör att jag inte tar jobbet, om jag nu skulle få det. Det är ingen fast lön, utan det är provisionsbaserad lön, vilket jag tycker är väldigt osäkert. Visst att man kan få skitbra lön ena månaden, och nästa månad få pisslön. Så det sög ju. Men men..
Nu ska jag nog ta en liten powernap så att jag orkar med kvällen. Blir såklart utgång idag igen. Torsdagarna har levererat så bra på sista tiden så då kör jag och mina trogna två Filippa och Bella ännu en. Startar nog på utecompagniet, eller nej förlåt, hemma hos Bella för ett (par) glas vin, och sedan utes. Därefter blir det Stures och så småning om kanske Hells. Vi får se. Men ska inte ha några förväntningar på kvällen, för då blir utgången alltid piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0