Efterfest

Jag är dödstrött. Har svårt att hålla ögonen öppna. Därför känns det lite komiskt att jag ska på bio ikväll. Fick ett erbjudande av kusinen att följa med på Wallstreet ikväll och inte tackar jag nej till att se snygga businessmen. Dessutom drar ju Börje till London nästa vecka för att söka lyckan där, så måste passa på att ses innan det.

Det var gårdagen som orsakade denna trötthet. Det blev en liten spontanutgång och som alltid är det dom som blir vildast. Vi började på Moda, där vi inte har varit på sjukt länge. Kände sig som en liten främling där igen. Det var jag, Bella och Pim. Sedan kom André, Jakob, Puffen och Karlsson så vi hookade upp med dom och körde en skön efterfest hemma hos Jakob. Den absolut sista efterfesten i den där lägenheten, på ett bra tag iaf! Jakob drar till Milano. Fan vad alla drar helt plötsligt nu. Så är jag kvar här hemma, fast. Och förresten, idag har jag kirrat jobb. Så nu jävlar jobbar jag vanliga kontorstider och ni kan numera betrakta mig som en hard working businesswoman. Hehe.
Langar lite bilder från igår då.


Jag och Pimmie i början av kvällen, på moda.


Glad var jag.


Sen kom Bella. Jag proppar på henne en drink.


Träffade på John på Moda!


Jag hjärta dig babyboo!


Snygging till vän!


The gang.


Lite spex sådära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0