En annan dag i staden

Mysdag på stan med Bella och Anna idag igen. Strosade i affärer, fikade på Baresso osv. Snackade massa problem, lättade våra hjärtan, spanade ragg, diskuterade, funderade och mycket mer. Vi hittade Bella en väldigt snygg jacka från Solo, som endast kostade tusen pix. För en sådan snygg jacka kommer man inte undan billigare.
Morgondagens planer fick vi också spikade. En bekants vän har tydligen designat några klädesplagg för Solo och har något slags releaseparty där imorgon. Jag, Bella, Sandra och Filippa drar dit såklart. Efteråt verkar det som att planerna är spyan.
När vi fick reda på detta kände jag att jag måste fixa något nytt att ha på mig. Alla kläder här hemma suger och känns verkligen supertråkiga. Kände genast för att köra på något skjortliknande med något sexigt under. Och det kirrade jag. Köpte en ny "bh" från HM och en ny transparent topp från Monki. Jävlar vad snygg jag kommer känna mig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0