Fundering hit och dit

Ligger i sängen och väntar på att Idol ska börja. Känner mig lite halvhängig, har ont i huvudet och är jätteseg.. Inte kul alls. Har i alla fall haft en mysig dag i stan med Bella och Sandra. Satte oss på fresco  och hade det mysigt. Köpte världens största morotskaka där.
Sitter också och drömmer om Acnejackan. Kan liksom inte släppa den. Sandra köpte nyss en höstkappa för över 4 lax, då borde väl jag få köpa en vinterjacka för över 4 lax med. Men nästa lön kommer faktiskt bli bra, så kanske ska köpa den då iaf? Är så himla sugen. Kommer inte vara nöjd med någon annan jacka om jag inte får just den där. Och jag måste ju faktiskt köpa en ny vinterjacka med tanke på att min förra är helt försvunnen. Så jag måste ju köpa en, och den där är perfekt. Men tänk om den är slut nästa gång jag får lön då? Om den är det var det inte ödet att jag skulle ha den. Men fan vad surt det skulle kännas. Detta tåls garanterat att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jävla jacka, den vill inte raderas ur mitt huvud heller haha! Den är såå underbar ju. Tänk att gå runt i den i vinter, då finns det inget att klaga på inte

2010-09-07 @ 22:23:05
Postat av: Filippa

I say do it baby!

2010-09-08 @ 09:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0