Gladiator

Benen värker som vanligt men what to do. Dagen har i alla fall gått bra. Har stått inne på "vipen" och varit trevlig mot alla där och serverat kaffe m.m. Nu är jag hemma igen och ska käka. Ikväll blir en repris på igår med Idoltittande med Isabelle. Sen så går tydligen gladiator på tv, och jag har lovat Bella att vi ska kolla på den. Har nämligen aldrig sett den, vilket jag har hört är en skam.

Om jag inte hade jobbat så tidigt imorgon hade jag befunnit mig på Laroys middag ikväll, men då kom förnuftiga Lina fram och tackade nej. Skulle vara så seg på jobbet imorgon gå och det är ingenting jag orkar med nu. Vi kör nästa vecka istället (eller ska ju ut nu i hegen med men menar nästa onsdag, och torsdag).  Hade ju också kunnat sitta i en hotellbar med bossen från jobbet, men det valde jag att icke göra heller. Drog till med en liten nödlögn där att jag ska vara med min (icke-existerande) pojkvän ikväll. Han är lång och har mörkt hår, älskar honom gör jag med. Så inget barhäng med bossen inte.


Är den SÅ bra eller? Får avgöra det själv ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0