Jag leker tydligen

Nu verkar det som att jag fått en liten stalker. Han la till mig, jag accepterade. Började skriva massa mail och kommenterade sönder allting. Jag tog bort honom. Nu när jag loggar in har jag 3 nya mail och en vänförfrågning igen från honom. Haha.
I ett av mailen stod det: "Du behöver inte leka ÖStra snyggaste brud herregud det är bara lägga dina fingrar på tangetbord och skriva du leker verkligen stroppig som att du ska vara det ! :)".

Jaja. Nu ska jag käka frukost och så fixa håret osv.. Sedan blir det jobb ända fram till halv 6. Kommer vara helt slut efter denna vecka. Inte van att gå upp såhär tidigt och jobba så mycket! För att piggna till lyssnar jag på denna låt!
Det är samma lirare som sjunger denna som "No one´s gonna love you" som också är en svinbra låt!

Kommentarer
Postat av: What ever

din länk är bra men denna får dig att tagga till ännu mer ;) http://www.youtube.com/watch?v=CAV0XrbEwNc&has_verified=1

2010-09-21 @ 18:16:34
Postat av: flipp

haha måste vara samma som jag råkade ut för :P

2010-09-21 @ 20:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0