Jobbintervju

Då ska jag rulla iväg till intervjun som ligger i Solna. Lite segt att åka dit men vad gör man inte? Jag har fan blivit helt besatt av att kolla in min mail. Jag lovar, jag går in där kanske varannan tio minuter för att kolla om jag fått svar från något jobb. Och så blir jag alltid lika besviken när det står 0 nya mail.
Men imorse ringde det iaf ett annat jobb som är liknande det som jag ska på intervju hos idag. Dock ligger det vid Stureplan så känns lite bättre. Ska dit imorgon klockan 1 iallafall. Berättar mer efter jag har varit på denna intervju! Wish me luck..

Kommentarer
Postat av: Isabelle

I wish you all luck in the world!

2010-09-16 @ 14:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0