SKAM

Är riktigt riktigt trött. Klockan ringde imorse 04.30. HALV FEM.. Är definitivt inte van att gå upp vid denna tid. Är helt död nu och har tagit en liten powernap.
Jag lyckades iaf ta mig ut till hotellet ute i Värtahamnen och lyckades få med (förhoppningsvis) alla läkare till Älvsjömässan. Har inte gjort så mycket mer där idag. Imorgon blir det nog annat. Då kommer vi få andra sysslor och få andra kläder.
Och angående valet måste även jag yttra mig. Jag är glad över att Alliansen vann igen. Men känns inte riktigt som att man kan glädjas åt detta. Om Alliansen haft majoritet hade det inte spelar jättestor roll, men nu kan SD komma att få en betydande roll i alla de viktiga frågorna. Jag hoppas att det INTE blir så. Eventuellt kanske MP kommer stödja Alliansen men vi får se. Tycker det är SKAM att SD har blivit invalda och ändå fått runt 20 mandat. Bara hans nöjda min igår när de insåg att de "lyckats". USCH. Jag skulle bli rädd om jag mötte honom. Det enda vettiga Lars Ohly gjorde igår var att vägra sätta sig i samma sminkrum som SDs Jimmie Åkesson. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0