Svartvit

Ingen vidare lyckad kväll igår inte. Var en sväng på Moda innan vi skulle till Cafet. På vägen dit möter vi en bekant till mig som var med sina vänner. Att tillägga är att de alla håller på att utbilda sig till läkare. Vi sket i Cafet och drog tillbaka till Moda igen. Körde där istället. Var iofs rätt kul där med alla läkare. De var hur taggade som helst och dansade som fan. Haha, fan vad jag skrattade. Sjukt sköna iallafall.
Jag när vi förade hos Bellan.
Älskar bilden! Sandra och Bellan. Bellan freakar!
Vackra Sandra
Me and Sandro
Bella satte på någon Lilleman låt som både Sandra och Bella diggade rätt rejält. Jag satt som ett frågetecken! Haha.
Avslutningsvis en bild på mig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0