Godnatt, godmorgon.

Om jag börjar med gårdagen. Jag, bella, sandra, filippa och Annika satte oss först på utecompagniet för att fördriva tiden lite. Daniel och hans två vänner kom sedan och hämtade oss så drog vi tillsammans till Solo där det var lite mingel osv. Det var sedan tänkt att alla skulle dra till Spyan men detta trotsade vi och drog oss till Stures istället. Smet in som KTH studenter (studerade industriell ekonomi, så jävla bra med studentliv) och fick gratisdrink och rea i baren. Score, eller?
Träffade massa härligt folk och tillslut blev det dags för Hells. Stannade där ett bra tag och sedan var det gjort. Vi drog då till Daniels kontor som ligger mitt på stureplan och körde en liten efterfest där. Satt och gjorde hänga gubbe och hade det sjukt bra. Så otroligt härliga och underbara människor vi var med igår!
Min fina Sandra och jag, på utecompagniet.
Kameran glömdes bort så nu befinner vi oss på kontoret. Här har vi Filippi.
Oopsi. "När det är julafton får man ta av det undre lagret". Igår var det ju typ julafton. Träffade ju iaf Weise! Och OM vi käkade. Ja, ni ser ju..
Här har vi då Isabelle. Vad hon gör, det vet jag fan inte.
Filippi påväg hem! Och där slutar kvällens bilder..
Nu jävlar ska jag käka, är så fruktansvärt hungrig. Juste, kanske ska tillägga att jag kom hem imorse halv sju, då mamma redan gått upp och stod i duschen när jag kom in. Jag sa godnatt, hon sa godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

HAHAHAH!! Men guuuud! Lina, vad fan är det där för bild?! Åh, så underbar dimmma alltså!

2010-09-11 @ 10:43:59
Postat av: Pim

hahaha älskar sista meningen, du sa godnatt o hon sa godmorgon! :D

2010-09-11 @ 18:45:28
URL: http://namtal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0