Lite bilder från igår

Känns som att det är söndag idag, säkert bara för att vi var ute i torsdags och igår. Hade inte tänkt köra en sådan helkväll igår men det blev det iaf. Jag och Bella började med lite vin hemma hos mig. Sedan drog vi oss in till stan och mötte upp Filippa och Daniel plus hans jobbkollegor. Vi blev ett väldigt skönt gäng må jag säga. Vi drog till Hotellet och hade det jättetrevligt. Snacka massa olika ideer och drömboende osv. Sedan bestämdes det att vi skulle dra till Undici som låg precis i närheten. Hade aldrig varit där tidigare men vi hade det jävligt kul. Medelåldern var ju betydligt högre än vanliga klubbar och musiken var inte den typiskt nattklubbsmusiken. Spelades jävligt sköna låtar som vi körde hårt till. Anna och Hanna anslöt sig till sällskapet efter ett tag också. Sedan när klockan började rulla iväg drog vi vidare till det omtalade The Office. Körde en liten repris av förra torsdagen och skrev massa på whiteboarden och dansade hejvilt. Kameran var med så här kommer lite pics!
Filippi m.m. på Undici!
Hörde jag skål?
Bella, me och Anna.  Supernöjda, ojaa.
Glada gänget!
Nu har vi kommit till "The office". Anna kör på hårt!
Tigern letar käk. Bästa byte=äpple..
Äpplen fann vi!
Sådärja. Jobbigt, grannarna rakt över har fest. Och jag är så jävla ofest ikväll att jag lackar. SCHH!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha! Fan vad underbart!

2010-09-19 @ 21:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0