Yoga i Indien

Snart drar jag iväg på yoga på Stockholm Spa & Hälsostudio som ligger på Rörstrandsgatan. Det är klassisk yoga tror jag, som börjar klockan sju. Efter yogan ska jag sätta mig och bubbla i bubbelpoolen som finns och basta lite. Ladda upp helt enkelt. Ska försöka bli lite smidigare nu, så som jag var i Indien. Då gjorde jag och mamma yoga varje dag i en vecka på morgonen. Det gav resultat vill jag lova!


Jag och mamma under vår morgonyoga!



Jag och yogamannen som vi kallade honom. Skinny bitch alltså! Ser ju ut som en fånge från förintelselägrerna..


Jag efter vårat pass. Så himla fint i Indien! Vi var i Kerala.

Kommentarer
Postat av: Pim

såg härligt ut! förutom den där gubben! hemsk small :S

2010-09-28 @ 19:15:53
URL: http://namtal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0